13 september 2009

What did I read this summer

Ik heb een tijdje niets meer gepubliceerd op deze blog. Niet dat ik van deze aardkloot verdwenen was. Nee, integendeel. Er is de laatste tijd heel wat gebeurd, zowel professioneel als privé. Het meeste echter niet geschikt voor dit medium. Je weet wel: "What you publish on the net is 4ever."
In mijn vrije tijd heb ik wel wat boeken gelezen, die ik hier later, één voor één de revue zal laten passeren. Hier al een overzicht:

  • Rode Oorlog - Alex Dryden
  • De verrassing - Ruth Rendell
  • Het spel van de engel - Carlos Ruiz Zafón
  • Wat te doen als iemand sterft - Nicci French
  • Gerede Twijfel - Gianrico Carofiglio
  • Ongrijpbaar - Michael Connelly
  • Dansen met de Dood - Josh Bazell
  • Millennium trilogie - Stigg Larson

0 reacties:

Mogelijk gerelateerde posts