18 maart 2008

Memory stick

Heel lang geleden heb ik van een 'Oosterse connectie' een memory stick gekregen. Toen was 250 megabyte geheugen capaciteit ongezien in ons Belgenlandje. Maar swat. Gezien mijn vrouw vindt dat ze die stick beter kan gebruiken dan ikzelf, heeft ze het ding haar maar eigen gemaakt.
Tot daar geen probleem, ware het niet dat ze het kleinnood een drietal weken geleden is kwijtgespeeld. Totaal zoek. Nochthans legt ze altijd alles (lees: nooit iets) op dezelfde plaats. En daar ik van nature een 'opkuis afwijking' heb, was de schuldige al snel gevonden...
Tot gister dan. Want zie. Wat zat daar in de rubberen afdichtring van de wasmachine? Inderdaad mij haar stick.
En wat blijkt, na een uurtje drogen op de radiator. Alles staat er nog op. Geen enkele bit is verdwenen. Allez voor het ogenblik toch. Maar de oxidatie komt nog en die is onverbiddelijk. Ik heb haar toch maar aangeraden een nieuwe te kopen. Ze zijn nu trouwens toch in de aanbieding bij de Lidll.

0 reacties:

Mogelijk gerelateerde posts